با من تماس بگیر ای خدا...
نوشته شده توسط : میترا

هر روز

شیطان لعنتی

خطهای ذهن مرا

اشغال میکند

هی با شماره های غلط زنگ میزند

آنوقت من اشتباه میکنم

واو با اشتباهات دلم حال میکند

دیروز یک فرشته به من میگفت:

تو گوشی دل خود را بد گذاشتی

آنوقت که خدا به تو زنگ میزند

آخر چرا جواب ندادی

چرا بر نداشتی؟!

یادش به خیر

آن روزها

مکالمه با خورشید

دفترچه های ذهن کوچک مرا

سرشار خاطره ها میکرد

امروز پاره است

آن سیم ها

که دلم را

تا آسمان مخابره میکرد

با من تماس بگیر خدایا؟

حتی هزاربار

وقتی که نیستم

لطفا پیام خود را

روی پیغام گیر دلم بذار...





:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
AmirMilad در تاریخ : 1390/2/8/4 - - گفته است :
منم هر از گاهى گوشى رو جواب ميدم ولى موقعى كه حرفام تموم ميشه گوشى رو اشتباه ميذارم
به شوخى: ميشه از طريق چت و وايرلس صحبت كرد كه ديگه نگران پاره شدن سيم نباشيم،فقط بايد راهشو بلد باشى


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: